onsdag 11 juli 2007

Något nytt, något spännande...

Tänkte att jag skulle vara lite kreativ i dag men kom på att jag typ inte lagat något gott den senaste veckan. Har typ käkat samma ganska misslyckade fläskkarré späckad med ingefära och vitlök och marinerad i kanel och chili varje dag i en vecka. Alltså, marinaden var det inget fel på, men karre alltså. Det är verkligen inte så kul. Och så har jag ätit en massa skräp och blivit tjock. Typ mackor. Med jordnötsmör (utan socker! hittat i turk-affären i hallonbergen! love it, fortfarande)

I morgon blir det dock fest. Då ska jag få byta till fetaost och tomater i lådan. Kanske lyxar jag till det med lite basilika eller nåt också. Woohoo.

Är helt helt helt pank och får så att säga leva på vad hemmet bjuder. Tror att jag har några gröna linser kvar. Det blir bra.

Förlåt för torftigheten kära läsare. Det reflekterar bara mitt liv just nu...

Inga kommentarer: